domingo, 13 de enero de 2013

Ara i sempre, amor

I cada dia t'esperava en el minut exacte en el que el sol començava a il·luminar la ciutat i jo et començava a buscar per cada racó que els rajos de llum em permetien veure. Miraba a tot arreu, cada detall, cada mílimetre, tractant de trobar la teva llum, i despistada, vaig tropeçar molts cops, vaig caminar per molts camins sense sortida, pero mai em vaig rendir i tot gràcies a tu... Perquè sabia que debia continuar somrient perquè em puguessis reconèixer i perquè tu, on estiguessis, dessitjaves el meu somriure. 
I perquè sempre he sentit el teu amor, encara que no et conegués, 
en els meus batecs resonava la teva veu dient-me que no m'apagués i que seguís brillant amb totes les meves forces.
Ara i sempre, amor, cada somriure meu porta escrit el teu nom.

No hay comentarios:

Publicar un comentario