lunes, 18 de marzo de 2013

Amb un somriure en el rostre

Hola amor! t'escric amb un somriure en el rostre i amb la felicitat que em regales dins el cor.
Estic nostàlgica, he fet un viatge pel passat, llegint escrits i recordant estats d'ànim extingits.
Repassant cada carta que t'escribia quan encara no et coneixia en persona i cada sentiment de fe per a tu. Es increible! 
tot el que escribia eren com desitjos que enviava a l'univers i avui s'han complert un a un!
com per exemple, aquesta etapa del passat : http://dulcehadarbd.blogspot.com.es/2012/05/mi-mayor-sueno.html 
on tot això només era un somni, el meu somni de vida. I ara llegeixo i em dono compte de que tot s'ha complert! cada línia, cada sentiment!! 
Recordo tots els obstacles que vaig tenir que passar abans de trobar-te.. i a la vegada recordo aquella sensació de fe, de saber que existies en algun racó! no era una bogeria meva, era real.
Analitzant el passat em dono compte de que res va passar perque si, de que tot, fins i tot les caigudes, van servir per continuar el camí a trobar-te.
I sóc inmensament feliç per poder dir que he complert el meu somni més gran.
Sé que sempre t'ho repeteixo però es que encara em costa de creure,
perquè en cada text o record del passat, sempre et citava a tu com la meva esperança,
sempre et describia com el meu destí, la meva força per aguantar tot aquell dolor,
eres la part positiva de qualsevol escrit trist o negatiu. Sempre et dibuixava el primer en tots els meus somnis La part dolça de les meves llàgrimes, la meva esperança sempre eres tu i  ho saps millor que ningú... tu has llegit tot el meu interior i em coneixes quasi millor que ningú. Es per això que només t'escric per dibuixar-te un somriure més i donar-te les gràcies per existir i per no deixar mai que el meu somriure s'apagués! perque tu el necessitaves per reconeixe'm de lluny.
Cada somni, cada escrit.. descriu el nostre somni complert, es màgic! 
i tu i jo som la prova de que l'amor existeix, de que les meitats es troben i que la vida pot ser molt més del que imagines!
T'ESTIMO VIDA MEVA 
Ara només desitjo que construïm la nostra eternitat dia a dia  


No hay comentarios:

Publicar un comentario